fredag 14 november 2008

ring, ring

jag har druckit kaffe med elina idag. sen fick jag för mig att jag ville köpa något, egentligen ganska planlöst, men eftersom jag inte dricker någon alkohol den här månaden tyckte jag att jag var värd det. av någon anledning blev det H&M. jag hittade diamantbroscher. de var fina och jag pysslade om två av dem till ringar när jag kom hem. mattias fotade och yes, här är den ena:












jag måste vara lite ego känner jag och lägga upp ytterligare en bild










och dagens ord från wikipedia är alltså ring:
En ring är en cirkelyta med ett stort hål i mitten. Hålet måste vara stort i förhållande till ringens diameter, annars blir det ett hjul.

2 kommentarer:

aginamist sa...

Det var ju en jäkla tur att du inte köpte ett hjul i misstag då :)

hybris sa...

jag vet! det hade varit en stor katastrof!