måndag 10 november 2008

oh, happy day!

jag har haft en fantastiskt bra dag idag! jag åkte till drömma och lotta och hängde där en stund och lotta är på allvar en av de bästa människor som jag har träffat på länge, länge! hon fotade mig för sin blogg eftersom jag hade finafina vintagehuvudbonaden på mig som man inte ser något av alls på min bild, men på lottas bild ser man (http://www.dromma.blogspot.com/) när hon har lagt upp den.













sen gick jag och knullade k och efter det fika med sanny. kan det bli bättre? jag är nöjd med livet idag.

wikipedia säger följande om huvudbonad:
En huvudbonad är ett plagg avsett att klä huvudet. Den kan vara en statussymbol, som en krona eller en studentmössa; ett skyddsplagg, som en hjälm eller en toppluva; eller en modedetalj, som en baseballkeps.

Inga kommentarer: