söndag 26 oktober 2008

snälla vänner m.m.

i fredags var jag hemma hos angelica. hon skulle hjälpa mig att sy in min korsett. det slutade med att hon gjorde hela jobbet. mycket snällt. själv satt jag och drack ett glas vin under tiden.














sen var jag på födelsedagsfest hos karin. jag drack massa vin och hånglade med en snygg dreadsbrud. sen somnade jag någon gång. frej spydde från balkongen, men det har jag bara fått berättat för mig samt sett spyan på grannens gräsmatta.
av karin fick jag köpa en mycket fin höfthållare som passade fantastiskt bra till min outfit på lördagskvällens fetishklubb. jag har bilder på mig i mina kläder, men jag blev inte så nöjd med bilderna så det kommer inte att visas för allmänheten. hur som blev det en trevlig kväll och dagens ord är korsett.
wikipedia säger alltså följande om korsetten:
På 2000-talet har korsetten upplevt en renässans som ytterplagg, bland annat i filmen Moulin Rouge! (2003). Korsetter är vanliga och välkända plagg inom goth-, fetisch- och BDSM-sfärerna.

Inga kommentarer: