onsdag 22 oktober 2008

när drömmar krossas

jag vet att jag inte skulle skriva något seriöst här alls, men jag är så upprörd just nu så jag vet inte alls vart jag ska ta vägen.
jag var på en underbart fin fest ikväll. jag var så pepp och jag var så fin. allt gick bra tills den här kända mannen och jag får ögonkontakt. jag ler och hälsar. han ler tillbaka. när han går förbi mig rullar han en kall ölburk mot min rygg och jag får rysningar. det hade kunnat stanna där och jag hade fortfarande haft min fina kväll, men icke. den kände mannen, närmare bestämt yvan rodic, mer känd som facehunter flyttar ner sin kalla ölburk och stryker den över min rumpa och säger "you like?", jag är i chock och får inte ur mig ett ord och han fortsätter med följande mening "i know you like!". jag bara stirrar på honom och det hela slutar med att han går därifrån. till saken hör att jag känner mig oerhört kränkt! vem gör så? varför tror män, och kanske framför allt kända män att de kan ta sig rätten att ta på min kropp?














fan ta dig yvan! du förstörde min kväll! tack så jävla mycket!

3 kommentarer:

aginamist sa...

Trevlig blogg, dock är väl innehållet i det här inlägget lite mindre roligt.

Gillar din förklaringa hämtade från Wikipedia!

hybris sa...

haha. tack!
jag vet, men jag var så arg när jag kom hem så jag blev tvungen att skriva om det och lämna ut honom. resten kommer att vara helt oseriöst!

aginamist sa...

Du missförstår mig här, jag tycker du gjorde helt rätt.

Men men nya friska tag!